“SGK Haftası” münasebetiyle SGK İl Müdürü Sayın Erhan ÇAVUŞ odamızı ziyarette bulundu

“SGK Haftası” münasebetiyle Odamızı ziyarette bulunan, SGK İl Müdürü Sayın Erhan ÇAVUŞ,

İl Müdür Yardımcısı Sayın Meliha DİKMEN, Merkez Müdür Yardımcısı Sümeyye Tugay, İşveren Şefi Yalçın DOĞAN’a nazik ziyaretleri için teşekkür eder, SGK teşkilatının ve çalışanlarının SGK Haftası kutlarız.