Kurumumuza, isverenlerimiz ve meslek kuruluslarinca yazili ve sözlü olarak iletilen talepler üzerine yapilan inceleme neticesinde, 2017/Nisan ayina ait olup en geç 23/05/2017 tarihine kadar Kuruma verilmesi gereken Aylik Prim ve Hizmet Belgelerinin bilgisayar sistemindeki yogunluk nedeniyle internet ortaminda gönderilemedigi anlasilmistir.
Bu baglamda, isverenlerimizin magduriyetinin önlenmesi amaciyla 2017/Nisan ayina ait olup en geç 23/05/2017 tarihine kadar Kuruma internet ortaminda gönderilmesi gereken Aylik Prim ve Hizmet Belgelerinin son verilmesi gereken sürenin sadece bu aya mahsus olmak üzere 25/05/2017 Persembe günü sonuna kadar uzatilmasina karar verilmistir.
Bu tarihe kadar verilen 2017 Nisan ayina ait Aylik Prim ve Hizmet Belgeleri yasal süresi içinde verilmis sayilacaktir.
Kamuoyuna saygiyla duyurulur.